George návod na přihlášení na účet přes web csas.cz Nové internetové bankovnictví George od České spořitelny je tu už od minulého roku a má nahradit stávající bankovnictví Servis24. Zatím ho používá asi polovina klientů spořitelny. Jak poznáte že máte přejít na nové bankovnictví? Příjde Vám SMS zpráva ohledně konce bankovnictví servis24 a o tom, že se máte nově přihlásit na bankovnictví George.
Teď už si stačí zapamatovat jednu z těchto dvou internetových adres:
Adresa č.1 george.cz
Otevřete si stránku www.george.cz, která vás přesměruje na web csas.cz přímo do rubriky bankovnictví George. Pokud se George bojíte nebo moc nechápete jeho funkčnost, doporučuji si web projít, popřípadě pokračovat ve čtení zde, najdete zde vše co budete potřebovat. Na to, aby jste se dostali do svého internetvého bankovnictví (internetbanking) stačí nahoře vpravo kliknout na odkaz internetové bankovnictví a kliknout na George. Viz. obrázek níže.
Adresa č.2
Otevřete si stránku george.csas.cz Tato stránka slouží přímo pro přihlášení na Váš účet internetového bankovnictví. Je to vlastně stránka, která se Vám zobrazí pokud kliknete na stránce č.1 na odkaz internetové bankovnictví.
Pokud jste postupovali správně v okně se vám otevře web, který vypadá takto:
Adresa č.3 postupujte stejně jako při přesměrování z webu george.cz a přihlašte se vpravo nahoře kliknutím na odkaz internetové bankovnictví.
Teď už je to jednoduché. Určitě si pamatujete přihlašovací údaje, které jste vkládali do servis24 před přihlášením. Vložte je do nového bankovnictví.
Napřed vložte Vaše desetimístné klientské číslo, stejně jako kdysi na servis24. Máte? Teď klikněte na pokračovat a vložte stéjné heslo jako jste vkládali do servis 24.
Pokud jste zadali Vaše údaje správně zobrazí se Vám úvodní stránka nového internetového bankovnictví George, která vypadá takto
Po přechodu ze servis24.cz je to trochu šok, nic nevypadá, tak jak vypadalo. Vše důležité ale najdete hned na úvodní stránce. Na levé straně vidíte Váš běžný účetní zůstatek. Graf je možná zbytečná novinka. Pod grafem vidíte důležitý odkaz a to Nová platba na servis24 to byl odkaz Zaplatit. Nová platba má stejnou funkčnost jako zaplatit. Pošlete přes ni ale kromě domácí platby, také zahraniční platbu. A nakonec na pravé straně máte hned na úvodní stránce Vaši historii transakcí. Na servis 24 jste ji našli pod odkazem historie. Nově tedy nemusíte na nic klikat a vše důležité máte hned na úvodní stránce internetového bankovnictví.
Místo odkazu zaplatit, teď hledejte odkaz Nová platba, je modrý a je na úvodní stránce. Pokud nejste zrovna na úvodní stránce klikěte na vlevo nahoře na logo George. Vypadá takto:
Poté pod grafem na levé straně klikněte na odkaz Nová platba, vypadá takto:
Po kliknutí na odkaz nová platba Vám vyjede stránka, která vypadá takto:
Hned v úvodu si můžete vybrat jestli je platba v rámci České republiky (domácí platba) nebo platba do zahraničí. Nově pak musíte zadat příjemce platby, napište třeba celé jméno, v budoucnu si ho George zapamatuje a pak už nebudete muset vypisovat číslo účtu, kdysi jste tuto funkci museli zaškrtávat jako: Uložit platbu jako šablonu s názvem . Pak následuje již zmiňované číslo účtu. V servis24 byli tři pole, dnes je to vše v jednom, takže pokud vypisujete účet s pomlčkou vložte jej vkuse. Můžete uvést celé číslo účtu i s lomítkem a kódem banky a nebo kliknout na odkaz Kód banky a banku vybrat. Pak následuje pole pro částku, kterou chcete odeslat. Dole pod částkou vidíte stav Vašeho účtu, takže hned vidíte jestli si platbu můžete dovolit. Dále následují Varibilní, specifiký a konstatní symbol nebo zpráva pro mě a zpráva pro příjemce. Není Vám něco jasné? Podívejte se na video návod o tom jak poslat jednorázovou platbu.
Kdysi jste byli zvyklí na text Zaslat potvrzení na e-mail. Dnes se formulace opět trochu změnila a tu samou funkci najdete pod textem E-mailové potvrzení. Dokud nezašketnete u textu takzvaný checkbox, tak nepůjde vložit email na který chcete potvrzení poslat. Nově si George bohužel nepamatuje ani Váš email a musíte ho vkládat ručne, tedy pokud chcete potvrzení poslat na Váš email.
Šablony už bohužel neexistují, ale nelekejte se. Šablony nyní najdete pod názvem Adresář. Na adresář se dostanete buď v detailu platby vpravo nahoře je ikonka adresář.
Nebo vpravo nahoře klikněte na ozubené kolečko a poté odkaz adresář. Adresář vypadá jako na obrázku níže.
Teoreticky adresář vůbec nemusíte hledat a pokud si pamatujete název šablony, stačí vepsat tento název do pole příjemce, George by ho měl najít a vyplnit platební údaje za Vás. Pokud některou z Vašich šablon neumíte najít, zkuste kontaktovat podporu George na telefonním čísle: 956 777 438.
Maximální výše limitu plateb při potvrzení autorizačním SMS kódem je nastavená na 200 000 Kč denně aje možné ji zvýšit jen pokud používáte tzv. Bankovní identitu. Menší limit nastavit nejde
Jak zadám trvalou platbu?
Inkaso se dělá úplně stejným způsobem. Pokud budete chtít změnit částku, interval nebo jakýkoliv jiný údaj, jděte opět do odkazu trvalá platba a v tabulce klikněte na platbu kterou chcete změnit, nabídka se rozevře a v ní najdete odkaz, který se jmenuje změnit, poté opět uložte.
Zde se můžete podívat na video o tom, jak zadat trvalou platbu nebo inkaso.
Před přidáním dotazu se prosím podívejte jestli už nebyl někde v diskuzi zodpovězen, díky.
Škudlínek je tu od toho aby Vám ušetřil. Pomůže Vám vybrat tu správnou banku, půjčku nebo poradí, kde nakoupit dovolenou ve slevě. Obsah postupně přibývá, takže doufáme, že časem zde najdete všechno co budete potřebovat k tomu, aby jste na tom byli finančně lépe.
Škudlínek.cz Potřebujete vytvořit web? Tvorba webových stránek
dobrý spokojena
Už půl hodiny se snažím o přístup na svůj účet. Jsem už hodně naštvaná, služba je na nic (chtěla bych napsat něco ostřejšího)
Dobrý den Všem. Tato bankovní aplikace je nanic
je to asi to nejhorší co jsem používal zlatý SERVIS 24. Nejde to tak jak z tím má člověk pracovat, ani poslat příkaz k úhradě vypsat V. symbol není kam aby se vědělo od koho a za co platba je. Je to prostě nějaký nedodělaný. Ale ten co tento program vymyslel ten je určitě v balíku? Asi to zruším něco co nefunguje nepotřebuji. Z úctou Jiří H.
servis 24 byl lepší
je to neuvěřitelné,nedaří se mi přihlásit na účet,stále se mi tam nabízí „škudlík“,proč stále takto měníte úvodní stránku
hrůza, hrůza hrůza, už 15 minut se snažím dostat na svůj účet, zatím bez výsledku.
Jsem velice nespokojená. Tak debilní práce, nikomu to nic neurychlí, naopak nesmírně zdržuje. Jak to mohl někdo schválit. V těch vysvětlivkách jsou i gramatické chyby,psalo to dítě ze základky?Lepší byl Servis 24, byl rychlý a přehledný. Jinak vám všichni odejdou.
GEORGE – nejblbější aplikace, kterou jsem kdy vidě. Zlatý servis 24. A NEŘÍKÁM TO SÁM, STĚŽUJÍ SI I MOJI ZNÁMÍ
přesně s vámi souhlasím. Připadám si jako počítačový negramot.Zlatý Servis 24. No a nejlepší jsou v tom ty reklamy, to je přesně to co uživatel potřebuje, aby se dostal ke svým penězům. Zdravím.
Strašně složite
Je to hrůza nemůžu se vůbec přihlásit na george, přesto, že tam již půl roku jsem, Co jste to zase vymysleli za hrůzu?
Přestal mi vůbec fungovat jakýkoli přístup k mému již zřízenému účtu. Co s tím mohu dělat, to je zločin na zákazníkovi!
Hledat nesmysly nepotřebuji!
Jar. Poupě
Je to celé na velké h…… pořad nějaké sms . Servis24 byl lepší a rychlejší.
Připojuji se ke všem negativním komentářům!Určitě yměním banku.
Souhlasím s výše uvedenými negativními hodnoceními
Uvítal bych jednodušší přístup na účet jen pro kontrolu (jednou za měsíc)inkasních a karetních plateb, což si pak mohu vytisknout – je mi 77 let a nepotřebuji „druhové“ členění položek s barevnými logy.
Nevím komu chtěl autor programu prospět ale uživatelé to nejsou.Je to zbytečně složité a ten 5 minutový limit nedostačující.
Od 15.6.2019 jsem se bez problémů přihlásila jen 4x.Musela jsem provést platby přes bankomat.Jsem zvědavá jak to bude s hromadnýma platbama. OK
Opravdu, zlatý servis24, přehledný,jednoduchý. Než otevřu tuhle debilitu, tak to je věčnost! Vymyslet to a ukončit servis 24 – opravdu debil!!!
Souhlasím se všemi než se přihlásím do George to trvá. Zlatý Servis 24.
Prosím o pomoc, pokud otevřu george, ať klikám na můj účet, jak chci, nemůžu se pohnout z místa, nelze nic dál otevřít.Nejdou mně dál provádět žádné úkony.
Zlatý servis24. učit se na stará kolena nový program, opravdu jste pomohli starým lidem kteří byli zvyklí na servis24,nyní mám problém se přihlásit a když se to povede nic nenajdu a s placením je také problém .prostě Vy si to změníte a klientů se neptáte na změnu služby. Pro staré lidi je obtížné cokoli změnit.
NEJHORŠÍ CO JSTE MOHLI VYMYSLET
servis 24 byl rozhodně jednoduší, toto je hrůza
udelejte konecne něco k tomu,aby se slo k servisu přihasit,jo to vrchol služby klientu se prihlasit. to je služba. druhy den prihlasovani a změna zadna,hruza,hruza, bes .
Je to na prd.
hruza,hruza,nejde mi vůbec prihlaseni.
Děs a hrůza! To je george!
Souhlasím,jelikož přihlásit se je katastrofa,to aby člověk si vzal dovolenou.Od pondělí to skouším a má trpělivost je u konce,nezdařilo se.Zlatý serv.24.
hruza,hruza,bes.,zlaty servis 24. blbec,ktery to vymyslel.
Opravdu, zlatý servis24, přehledný,jednoduchý pro nás- staré osoby
Nic horšího jste nemohli vymyslet!!!!!
nic horšího neznám.
servis 24 byl prehlednějsi aspon pro starsi lidi mela jsem to hned a ted musim vse hledat
Servis 24 byl lepší tohle je složité.Když to chcete vylepšít tak to má být jednoduché
anonym
servis 24 mi připadal přehlednější, jednodušší
Je to dobrý.
Přístup na účet je obtížný, program se snaží být komfortní ale je nevhodný.
Celé programové dílo nemůže uspokojovat uživatele.Proto doporučuji změnu programu například zpět na Servis 24, nebo nespokojeným uživatelům změnu banky.
Bývalý programátor z povolání.
Tak debilni aplikaci mohl vymyslet jen učen.
Zlaté bankovnictví 24.
také mi připadal servis24 lepší,přehlednější,jednodušší
Zkouším Vaši novou aplikaci George – a musím říci, že je mimořádně nevstřícná, zlatý Servis 24
Milada Pospíšilová